PR Bizottság – BME KJK HÖK

PR Bizottság

A bizottság vezetője: Dózsa Eszter

Mi jut eszedbe arról, ha meghallod azt a szót, hogy PR? Bár a „public relations” sok szakterületet foglal magában, abban egyetérthetünk, hogy PR-osnak lenni különleges feladat. Ha belépsz ebbe a bizottságba, a külső kommunikációval és a kapcsolatépítéssel fogsz foglalkozni.

Mindenki jó rendezvényeket akar, a jó rendezvényekhez azonban megfelelő erőforrás kell. Sajnos a szűkös egyetemi keretek szinte sosem bizonyulnak elegendőnek — ekkor jön képbe a PR Bizottság. Feladatunk és hivatásunk, hogy minél több anyagi forrást kerítsünk szponzorok és támogatók segítségével.

Tudod, hogy mi a különbség a két szó között? A szponzor a felajánlásáért cserébe megjelenési lehetőséget kér tőlünk, hogy minél több hallgatóhoz eljuttassa terméke vagy szolgáltatása hírét, még a támogató nem vár el hasonló egyezséget. Fontos tudni, hogy nem oszthatunk meg azonnal bármit a hirdetési felületeinken – ehhez reklámszerződést kell kötni a cég és az egyetem között.

Nemcsak pénzt, hanem tárgyi felajánlásokat is szívesen fogadunk, hiszen ezzel is a hallgatóságot tudjuk támogatni, különböző nyereményjátékok formájában.

Üléseink egyáltalán nem hasonlítanak egy átlagos bizottsági üléshez – nem heti rendszerességgel tartjuk őket, hanem az aktuális feladatok és ráérések függvényében.

Miből áll egy PR Bizottsági tag napja? Telefonál, e-mailt ír, személyesen tárgyal, bemutatja a cégnek a Közlekkaron rejlő lehetőségeket. Ha három szóval kellene körülírni a tevékenységét, akkor meggyőz, kapcsolatot épít, és elad. Keresi a kölcsönös előnyöket, érdeklődik, és folyamatosan tanul. A bizottsági munkája során olyan komoly kapcsolati tőkét szerez, ami a későbbiekben is a segítségére lehet.

Navigáció