BME KJK Gólyatábor 2019 Fő szponzora a Knorr-Bremse

BME KJK Gólyatábor 2019 Fő szponzora a Knorr-Bremse

Knorr-Bremse R&D Center

Fejleszd velünk a jövő okos kamionjait!

A Knorr-Bremse 1905 óta jelentős mértékben járul hozzá termékeivel a közúti és vasúti biztonsághoz az utakon. Mi, az R&D Centerben a haszongépjárművek fék- és vezérlőrendszereivel foglalkozunk. Magyarországon 1990 óta működik a gyár, 1999 óta a fejlesztőintézet, 2014 óta pedig a tesztközpont. Ha mindig is érdekelt a kutatás-fejlesztés, nálunk a helyed!

Gyakornoki program

A vállalatunknál dolgozó gyakornokaink izgalmas, kihívást jelentő feladatokat kapnak, munkájukat végig egy kijelölt mentor segíti. Rugalmas munkaidőben dolgozhatnak, így könnyebb összeegyeztetni a munkát az egyetemi órarenddel. Ha szeretnél TDK kutatást végezni vagy szakdolgozatot írni, nálunk ahhoz is megkapsz minden segítséget. Duális képzés

A mesterszintű duális autonóm járműirányítási mérnök, járműmérnök, valamint villamosmérnök képzésekben minden hallgatónkat vállalati témavezető támogatja, aki külső konzulensként együttműködik az egyetemmel és a hallgatóval minden ide vonatkozó kötelező tantárgy, TDK és diplomaterv kapcsán.  A duális mesterképzésben a gyakorlati idő alatt a hallgatók áttekinthetik a Knorr-Bremse mikrokontrolleres vezérléseket tartalmazó termékeinek szoftverfejlesztési folyamatát, a C-nyelvű programozás vállalatnál alkalmazott szabályait, a stratégiai fontosságú, elektronikus fékrendszereket és azok funkcióinak működését. Lehetőség nyílik tesztberendezéseken való gyakorlatra, mérésekre és az eredmények kiértékelésére.

Mérnöki karrier

A budapesti Kutatási és Fejlesztési Központban, illetve a kecskeméti Tesztközpontban dolgozó mérnökök komplex munkafolyamatokban kísérik végig egy-egy fejlesztés, tesztelés útját, a sűrítettlevegő-előállítás és előkészítés szerelvényeitől a fékvezérlésen át az új fejlesztésű elektronikus rendszerekig – magas minőségbiztosítási feltételeknek megfelelve. Mert mi hisszük, hogy egy mérnök sokkal értékesebb annál, minthogy csak egy részmunkában hasznosítsa tudását és tapasztalatát!

A ma kapható teherautók az autonómia 2-es szintjénél járnak, vagyis a sofőrnek ott kell lennie vezetésre alkalmas állapotban, és át kell vennie az irányítást, amikor a robotsofőr ezt jelzi neki. A mi prototípus kamionunk 4-es szintű autonómiára képes, kiszállhat a sofőr, és emiatt egyáltalán nem is tud közbeavatkozni.

Ha szeretnél részese lenni a jövőbeli autóipari trendek meghatározásának, keresed a komplex és érdekes feladatokat, csatlakozz hozzánk a karrierportálunkon keresztül, vagy látogasd meg standunkat a Műegyetemi Állásbörzéken!   www.joinus.hu

 

Navigáció